Nyt Hestelivs Brugt Rideudstyr

Billigt udstyr til dig og din hest

Information om bestilling og handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Du kan finde svar på de fleste af dine spørgsmål på denne side. Hvis ikke du finder det her er du velkommen til at sende en mail til os. Vi bestræber os på at besvare din henvendelse hurtigst muligt.

Om at handle hos Nyt Hestelivs Brugt Rideudstyr

 

Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?

Gå ind på de varer, du gerne vil købe. Ved hver vare står der et bestillingsnummer. Dette nummer skal du notere i en mail eller i kontaktformlen til os.

Når du har valgt de varer du vil have, og skrevet varenumrene til os, skal du også skrive om du vil afhente selv eller du vil have det tilsendt. Vil du have det tilsendt, skal du også notere dit fulde navn, adresse, mail og mobilnummer.

Vi reserverer tingene og kontakter dig herefter på mail, når tingene er pakket til afhentning eller forsendelse.

Vær opmærksom på at der ved nogen af tingene kan stå at de er reserveret. 

Er Nyt Hestelivs Brugt Rideudstyr en fysisk butik?

Ja, vi har en fysisk butik på Nyt Hestelivs internat i Morud. Adressen er Søndersøvej 144, 5462 Morud. Du kan finde flere oplysninger om butikkerne under kontakt. 

Kan jeg ringe til jer?

Du kan ringe til Janne Junker i telefontiden kl.10-15 på telefon 26355865. Du kan også kontakte os på mail nyt-hesteliv@hotmail.dk eller via vores kontaktformel. Vi bestræber os på at besvare hurtigst muligt, men da vi alle er frivillig er det ikke altid muligt at svare hurtigt.

 

Jeg har brug for mere information om en vare

Vi skriver så mange oplysninger som muligt om vore varer, så som størrelse, farve, materiale. Hvis du har brug for yderligere information, så kontakt os på mail.

 

Jeg har brug for en specifik vare

Har man en forespørgsel angående varer, er du velkommen til at sende en forespørgsel på mail.

 

Spørgsmål omkring betaling

Hvilke betalingsmuligheder kan jeg bruge?

  • MobilePay
  • Bankoverførelse

Betaling

Betalingen går til Foreningen Nyt Hesteliv.

Betaler du med mobilpay (HUSK at skrive BR i beskedfeltet) skal du tage et screenshot og sende det til vores mail nyt-hesteliv@hotmail.dk. På denne måde kan vi med det samme se at du har betalt og kan pakke og sende varerne hurtigst muligt.

Betaler du med bankoverførelse, vil der gå lidt længere tid inden vi kan sende varen, da vi ikke har direkte adgang til bankkonto oversigt.

Du skal indbetale beløbet til et af nedenstående

Bank kontonr.:

Spar Nord Reg nr. 9370  Kontonr. 2480087529 – Tekst: Navn + produkt

Mobilpay:

55 424 – Tekst: BR (tag venligst et screenshot af betalingen og send det til nyt-hesteliv@hotmail.dk for hurtigere betjening).

Alle pengene går til nyt Hestelivs heste.

Fragt og levering

Bestilling over 750 kr, under 10 kg - gratis forsendelse

Bestilling under 750 kr, under 10 kg - 65 kr

Bestilling over 10 kg - der bliver udregnet en pris efter vægt

Ved over 10 kg, bliver det delt op i 2 eller flere pakker hvis det er muligt, eller prisen bliver beregnet ud fra antal kg.

Varerne sendes med DAO eller GLS. Vi leverer kun til danske kunder bosiddende i Danmark.

Hvis du har forelsket dig i en vare og bor udenfor Danmark, kan du kontakte os, så undersøger vi muligheder for om varen mod ekstra betaling kan sendes til dig.

 

Kan jeg hente varerne i Jeres butik?

Ja, det kan du. Du skriver det blot til os når du sender bestillingsnumrene på mail. Når varen er betalt, vil du modtage en bekræftelse på at din ordre er modtaget. Du vil få en online besked på mail så snart at din ordre er klar til afhentning. Afhentning af ordrer kan ske i butikkens åbningstid (du er så sikker på ikke at køre forgæves) eller efter aftale.

 

Jeg har afgivet en ordre - kan jeg ændre ordren?

Kun hvis vi ikke har pakket din ordre. Vi pakker når der bliver afgivet ordre så vi skal modtage ændringen hurtigst muligt på mail efter ordreafgivelse, for at det skal kunne lade sig gøre.

 

Der mangler noget i min ordre

Desværre kan der ske fejl.

Hvis du har modtaget din ordre og der mangler en vare, så kontakt os venligst på mail, gerne med dit telefonnummer, så vi eventuelt kan ringe dig op. Vi vil så undersøge sagen.

 

Reklamationer og ombytning af varer

Da det er genbrug vi sælger, gør vi meget ud af at kun sælge varer der er i orden eller så skal det stå i beskrivelsen ved billedet hvis der er fejl på varen. Skulle du mod forventning modtage en vare der ikke er i orden eller svarer til beskrivelsen, skal du kontakte os hurtigst muligt på mail, og så finder vi en løsning.

Vi har desværre ikke mulighed for at tage varer retur eller ombytte.

NB: Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.

 

Husk du også kan købe Nyt Hestelivs egne produkter. Se mere HER

nyt Hesteliv Brugt rideudstyr-Facebookgruppe

Se HER

 

Donér brugt rideudstyr

Har du noget rideudstyr, du alligevel ikke bruger, kan du donerer det til os. På den måde hjælper du også hestene hos nyt Hesteliv. Det vi selv kan bruge, beholder vi. Resten sælger vi, og pengene vi får ind på det, bliver brugt til hestene. Du kan aflevere dit brugte rideudstyr alle dage på nyt Hestelivs adresse.


Brugt rideudstyr – Nordsjælland

Det vil pt ikke være muligt at aflevere brugt rideudstyr på Sjælland. Man må der imod meget gerne kigge forbi vores lille “filial”, nærmere betegnet Helsinge.

OBS: Der vil kun være åben efter forudgående aftale. Send meget gerne en mail. Se herunder.

Kontakt Elizabeth Kjær på

mail: olebo2001@mail.dk


Nyt Hesteliv Brugt Rideudstyr

Søndersøvej 144

5462 Morud

nyt-hesteliv@hotmail.DK

Mobilepay: 55424 (foreningen Nyt Hesteliv)


Hjemmeside fra NemmeHjemmesider.dk